Trendi, novosti in nove tehnologije

Kdo sem jaz (na daljavo)?

Od  | 

»Poskusil, naredil, le majice mi (še) niso poslali.« Dva bančna računa sem odprl iz, ampak res dobesedno, naslanjača.

Vsak dan uporabljam računalnik, brez mobilnega aparata ne morem nikamor, bančno kartico lahko brez težav pustim doma, saj plačujem z aplikacijami na tem istem mobilnem telefonu, vseeno pa sem do pred kratkim moral v žepu nositi osebno izkaznico, če sem hotel odpreti nov bančni račun, naročiti novo naročniško razmerje pri telekomunikacijskem operaterju, podaljšati prometno dovoljenje, skleniti novo zavarovanje,…

Pa ni samo COVID-19 bil tisti, ki nas je naučil in pripravil do uporabe ZOOMa, pa Teamsev, tudi ponudniki storitev so kar naenkrat začeli z uporabo VIDEA na daljavo, za prepoznavo svojih strank in uporabnikov.

Še vedno pa se sprašujemo, kaj je to »Identiteta«. Gospod, ki ga izjemno spoštujem, starosta slovenske digitalne identitete, Marjan Antončič, na zelo poljuden način razloži vse o naših identitetah. Imamo jih namreč kar nekaj:

  • Pravna identiteta – ki jo pridobimo ob rojstvu;
  • Davčna identiteta – je različna od moje pravne, a jo prav tako pridobimo ob rojstvu;
  • Zdravstvena – še tretja, ki jo pridobimo ob rojstvu;
  • Bančna – ko odprem prvi račun pri 15tih, mogoče kdaj še prej, če obstaja ponudnik z družinsko kartico;
  • Prometna – (no tole je malce za lase privlečeno, a vseeno), ko si omislim LPP vozovnico;

in še bi jih lahko našli. In kaj imajo vse te identitete skupnega?

SLUŽIJO ZA IDENTIFIKACIJO

In v času COVID-19 so se KONČNO pojavile identifikacije, pri katerih uporabljamo osebno izkaznico tudi preko VIDEO komunikacijskega kanala. COCOS CEP platforma že več kot tri leta v praksi zagotavlja zelo zanesljivo delovanje Video kontaktnih centrov, ki uporabnikom COCOS Video klepeta omogoča, da se preko video klica predstavijo ponudnikom storitev (dokažejo svojo identiteto, kjer je to potrebno) in končno storitev opravijo preko spleta.

Če pogledamo samo nekaj primerov iz prakse, ki več kot odlično delujejo, vidimo, da so možnosti uporabe Video klepeta, skorajda neomejene, oziroma so omejene samo z voljo, interesom in proračunom ponudnika storitev. »Vedeti, je znati« je izrek, katerega avtorja ne poznam, lahko, da sem celo avtor citata, ki nam pove, da če vemo kdo je naš uporabnik, mu znamo ponuditi pravilno storitev. In to na čimbolj enostaven in predvsem uporabniku prijazen način.

Blog23-VideoID

COVID-19 nas je za lep čas zaprl med štiri stene našega doma. In menim, da je bil ta čas dober pokazatelj volje, interesa in fleksibilnosti velikega števila ponudnikov, kako prilagoditi svoje procese in delo novi situaciji, da lahko posel teče dalje – tudi na daljavo in od doma. In v tem času so bili tisti, ki so grizli, se prilagajali in ostajali »odprti«. Ter tisti, katerim je bilo laže odpuščati in govoriti ne da se!

Morda kratka osebna anekdota na to temo: »Prijatelj najde novo poslovno priložnost, ki mu bo omogočala zaposlitev in/oz. ohranitev večjega števila delovnih mest. Ne želi izgubljati časa, saj je »odgovoren« za družine zaposlenih. A zatakne se mu že pri banki. Potrebuje nov poslovni bančni račun. Ha! To pa ni urgentna zadeva – banka tega ne dela! Se hecate?! Še dobro, da je našel banko z drugačnim odnosom in odgovorom.«

Odpiranje bančnega računa

 »Poskusil, naredil, le majice mi (še) niso poslali.« Dva bančna računa sem odprl iz, ampak res dobesedno, naslanjača. Moj stari, usnjen stol, v katerem tako rad berem, sem tokrat uporabil za odpiranje bančnega računa preko video klepeta na mobilnem aparatu. Deset minut, brez onesnaževanja okolja z uporabo avtomobila, brez zasedanja malo številčnih parkirnih mest, brez postopanja v vrsti na banki, brez zaščitne maske na obrazu, brez nepotrebnih tiskanih papirjev, brez… Enostavno in hitro.

Ocenjevanje škode

Na srečo storitve še nisem uspel ali moral uporabljati, a jo menda kar nekaj strank druge največje slovenske in regijske zavarovalnice uporablja ne samo v Sloveniji.  V živo, s cenilcem škod na drugi strani, tudi zajem slike med pogovorom deluje, imeti moram samo mobilni aparat. Vse ostalo opravi cenilec, ki sedi na delovnem mestu v zavarovalnici (ali pa dela od doma), na koncu mi celo po elektronski pošti, ali pa po SMSu pošlje predlog pobota. Če to ni enostavno…

Pa ne bom spet o poti na cenilno mesto, semaforjih, parkiranju, vrsti in maskah.

Blog23-video-call

Novo naročniško razmerje

Ne menjam telekomunikacijskega operaterja, ker sem zelo zadovoljen s storitvijo, no, cena bi bila zaradi lojalnosti lahko nižja, a tudi v tej industriji, bi lahko sklepali naročniška razmerja na daljavo. Pa mislim, da jih še ne.

Saj res, prevoz, parkiranje, okolje, maske, vrsta, ČAS,…

Mednarodno

Peljati se z letalom v ne evropsko državo, ker bi radi tam odprli podjetje, dandanes res ni več potrebno. Ne potrebno, dandanes je težko ali pa nemogoče. Pa ne zaradi video klicev, temveč zaradi neaktivnih letalskih povezav. Video klic nam  lahko pomaga.

Kaj pa pravite na možnost zdravniškega posveta preko video klica? V teh časih bi nam marsikdaj ta možnost še kako prav prišla. In še bi lahko našteval…

Razlika med COCOS Video klicem in Skype, Zoom, Teams,…

COCOS je celovita rešitev, ki uporabnikom omogoča natančno upravljanje s procesi. Če za primer vzamemo Video identifikacijo, ki jo predpisuje Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma, ZELO NATAČNO definira proces same preverbe osebe, preverbe osebnega dokumenta in namer končne stranke, definira pa tudi vsebino, ki jo moramo arhivirati in hraniti do 10 let.

Ko ponudnik storitve opravlja identifikacijo s pomočjo videa, je vsebina arhivske datoteke drugačna, upoštevati moramo namreč tudi direktive in zakonodajo na področju varovanja osebnih podatkov, upoštevati moramo zakonodajo, ki se dotika osebnih dokumentov, pri vsem tem pa je upoštevanje in izvajanje DEFINIRANIH PROCESOV zelo pomembno.

Kar nekaj ponudnikov storitev, ki uporabljajo storitev COCOS VIDEO IDENTIFIKACIJA, deluje v različnih državah, na različnih jezikovnih področjih, regulative se razlikujejo od države do države. »One size DOES NOT fit all.«

VIDEO IDENTIFIKACIJA je začetek

Tokrat nič na temo digitalnega podpisa na daljavo, elektronske identitete, integriranih rešitev COCOS Customer Engagement platforme, katerih le del je COCOS Video identifikacija. Začnimo pri osnovnem gradniku, začnimo prepoznavati naše stranke preko zelo kvalitetnega in priročnega komunikacijskega kanala – kot video je! Ob procesni podpori, ki ponudniku storitev pomaga, da je storitev opravljena hitro, kvalitetno in vedno na enak način.

Odprite naslednji bančni račun preko videa, in ocenite, čim manjkrat, škodo na avtomobilu ali stanovanju, hiši preko videa. In identificirajte se na daljavo!

Čas pa porabite za razvajanje sebe ali prijetno druženje s prijatelji!

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Napiši komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja


× 6 = 6

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>